Több mint kétszáz pályamű közül választották ki Győr új szlogenjét és logóját
Az Európa Kulturális Fővárosa pályázati időszakban Győr jelmondata és logója utal a kulturális sokszínűségre, a folyók városára és a lendületre. A nyertes pályázatot több mint kétszáz mű közül választották ki.
Kókai Szilárd győztes logóját 38 pályázat közül választották ki, szempont volt a minőség, a kifejezőerő és a használhatóság is, hiszen számos megjelenési formának kell megfelelnie a logónak. A Győr2023 felirat lendületes, utal a város zenei, táncos, barokk és modern értékeire, miközben a hullámzás és áramlás is megjelenik a vonalvezetésben.
Több mint kétszáz pályamű közül választották ki Győr új logóját és szlogenjét
Az új jelmondat "Enjoy the flow2 Chappon Máté pályaműve, összesen 198 munka közül választották ki. Magyarul továbbra is a „Pezsegj a várossal” jelmondatot használják, amíg meg nem találják az angol szlogen olyan magyar változatát, amely visszadja a hangulatot. Az önkormányzat által meghirdetett pályázat eredményhirdetésén az összes pályázó ajándékcsomagot kapott.
/T.D.