Új arculatot kap Győr

Március 2-5. között került sor a budapesti Utazás Kiállításra, melyen díszvendégként vett részt Győr városa, a bemutatkozás fókuszában az EYOF és az új arculat állt.

Győr az elmúlt években hatalmas fejlődésen ment keresztül, aminek eredeménye a turizmusban is megjelent: 2016-ban nyolc százalékal emelkedett az idegenforgalom, 2008 óta pedig megduplázódott az eltöltött vendégéjszakák száma, így Magyarország 12-ik leglátogatottabb városa lett. A város új arculatán régóta dolgoznak már: a város logója visszatért a régi címerhez, amit fiatalos és modern szellemiséggel tálalnak, Győr szimbolikus jelképei pedig a város egyszerűsített alakzataiként jelenik meg.

 

Az Utazás Kiállítás díszvendége Győr városa volt

Borkai Zsolt polgármester az Utazás Kiállításon

 

A szlogen nem változott, továbbra is az Audi Hungaria Zrt-vel és a Széchenyi István Egyetemmel használják közösen „A jövő Győrben épül” mondatot, azonban a turisztikai népszerűsítéshez az „Egy város, ezer élmény” szlogent használják. Az új városi arculatot fokozatosan vezetik be, elsőként az idei kiemelet programajánlón, a Győrt bemutató imázs-kiadványon és leporellón, a tavaszi programajánlón jelenik meg.

 

/T.D.